معرفی برند نیا

برند نیا (NIAELEC) یک شرکت چینی تولید‌کننده هدست بی‌سیم و هدست بلوتوث است که در سال 2011 در چین تاسیس شد. قیمت‌ محصولات این برند مقرون‌به‌صرفه است.
معرفی برند نیا

معرفی برند نیا و محصولات آن

برند نیا (NIAELEC) یک شرکت چینی تولید‌کننده هدست بی‌سیم و هدست بلوتوث است که در سال 2011 در شهرک صنعتی Jinbolong تاسیس شد. این شرکت اکنون یکی از سازندگان پیشرو هدفون و هدست در جهان محسوب می‌شود. قیمت محصولات برند نیا بسیار مقرون‌به‌صرفه است و همه اقشار جامعه می‌توانند محصولات این شرکت را خریداری کنند. با وجود قیمت مناسب، محصولات این شرکت از کیفیت خوبی بهره‌مند هستند و برای استفاده‌های روزمره کاملا مناسبند.

ما در این مقاله، محصولات مختلف برند نیا را معرفی می‌کنیم.

محصولات برند نیا

برند نیا یک شرکت الکترونیک است که محصولات خود را در سه دسته زیر ارائه می‌دهد:

  • هدست بلوتوثی
  • هدست‌های بی‌سیم
  • هندزفری سیمی

بیایید با محصولات برتر موجود در این دسته‌ها آشنا شویم.

هدفون نیا مدل ایرپاد پرو 2

هدفون نیا مدل ایرپاد پرو 2

هدفون نیا مدل ایرپاد پرو 2 یک هدفون فوق‌العاده است که نسل دوم سری پرو ایرپاهای نیا محسوب می‌شود. این محصول نسبت به نسل قبلی خود از نظر طراحی و عملکرد تغییرات چشمگیری داشته است. پرو 2 با بلوتوث 5.3 کار می‌کند و به‌همین دلیل هم می‌تواند صدایی واضح را با جزئیات زیاد ارائه دهد.

قابلیت کاهش نویز این محصول، دو برابر سری قبلی آن است و با داشتن مکانیزم نویز کنسلینگ می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش از شنیدن صدا را برای کاربر فراهم سازد. نویز کنسلینگ فرآیندی است که در آن هدفون، صدای محیط بیرون را بدون آسیب به صدای اصلی کاهش می‌دهد. تکنولوژی نویز کنسلینگ هدفون نیا مدل ایرپاد پرو 2 به‌گونه‌ای طراحی شده است که خود کاربر می‌تواند آن را مطابق با میل خود تنظیم کند.

باتری هدفون نیا مدل ایرپاد پرو 2، تا 6 ساعت کار می‌کند و کیس آن به‌عنوان دستگاه پاوربانک می‌تواند ایرپاد‌ها را مجددا و در زمان کوتاهی شارژ کرده و برای استفاده آماده کند.

صدای سه‌بعدی و فراگیر، میانه‌ها و باس‌های تعادل یافته و نویز بسیار کم، از جمله ویژگی‌های دیگر این محصول هستند که می‌توانند تجربه لذت‌بخشی را برای کاربر فراهم کنند.

هدفون نیا مدل ایرپاد پرو 2 دارای یک کابل یک متری همراه برای شارژ کیس است که از جنس بافته‌شده و مقاوم ساخته شده است. شارژر همراه با ولتاژ 5 ولت و جریان 1 آمپر در جعبه این محصول وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد هدفون را با جریان و ولتاژ مناسب شارژ کند.

جهت خرید کلیک کنید

هدفون و حتی شارژر و سیم همراه آن، بسیار سبک و قابل حمل هستند. اگه چه با توجه به قابلیت شارژ کیس، احتمالا نیازی به حمل شارژ و سیم نیست، اما با توجه به سبکی و کوچکی این اقلام، می‌توان آن‌ها را نیز در مواقع لزوم همراه برد.

زمان شارژ کیس یک ساعت ونیم است. هدفون نیا مدل ایرپاد پرو 2 با دقت و استانداردهای بالایی ساخته شده و طراحی آن بسیار ظریف و دقیق است. در هر بسته محصول، علاوه‌بر کیس، هدفون، سیم و شارژر، سه سری گوشی سیلیکونی قرار دارد که کاربر می‌تواند آن‌ها را براساس نیاز خود انتخاب و جایگزین کند.

این محصول به‌سرعت با گوشی‌های اندرویدی و آی او اس، جفت شده و بدون دردسر صدای باکیفیتی را ارائه می‌دهد.

شما نیز میتوانید برای اطلاع بیشتر در مورد نویز کنسلینگ این محصول به مقاله زیر مراجعه کنید.
12 هدفون بلوتوثی برتر با قابلیت نویز کنسلینگ 


هدست نیا مدل DG-P400

هدست نیا مدل DG-P400

هدست برند نیا مدل DG-P400 یکی از هدست‌های باکیفیت ساخت شرکت نیا است که با بلوتوث 5.3 کار می‌کند. این دستگاه می‌تواند با انواع دیگر دستگاه‌ها از جمله سیستم‌های عامل آی‌او‌اس و اندروید جفت شده و صدای بسیار خوبی را پخش کند.

این هدست دارای کابل Auxو همچنین حافظه داخلی است و دارای یک میکروفون خوب که انتقال صدا را آسان می‌کند. محصول در برابر آب مقاوم است و به کاربر اجازه می‌دهد تا حالت پخش و همچنین ولوم و حجم صدا را کنترل کند.

در گوشی چپ آن دکمه‌هایی برای تنظیم صدا قرار گرفته است که با استفاده از آن‌ها حین پخش، می‌توان تنظیمات و شدت صدا را تغییر دارد.

عمر باتری هدست برند نیا مدل DG-P400 18 ساعت است. همان‌طور که می‌بینید، این زمان به‌اندازه کافی برای گوش‌دادن به پادکست، کلاس درس و... مناسب است و لازم نیست کاربر نگران تمام‌شدن شارژ هدست باشد.

در داخل جعبه علاوه‌بر خود محصول، یک کابل باکیفیت و همچنین یک شارژر قرار دارد که به کاربر اجازه می‌دهد وقتی شارژ هدست تمام شد، با ولتاژ و جریان مناسب، مجددا آن را شارژ کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های هدست برند نیا مدل DG-P400 این است که پد‌های روی گوشی آن ضد حساسیت و قابل شست‌و‌شو هستند. شما می‌توانید در هر زمانی که مایل هستید، پدها را بیرون آورده و شست‌و‌شو دهید.

جنس بدنه مخلوطی از فلز و پلاستیک است و کیفیت بالایی دارد. هدست نیا مدل DG-P400 در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و هر کاربر می‌تواند با توجه به نیاز و سلیقه خود رنگ مناسب را انتخاب کند.


خرید هدست نیا مدل DG-P400

هدفون بی‌سیم نیا X10

هدفون بی‌سیم برند نیا X10

هدفون بی‌سیم برند نیا X10 یکی از بهترین و موفق‌ترین هدفون‌های ساخت شرکت نیا است که علاوه‌بر ایران، در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این هدفون زیبا و سبک را می‌توان چندین ساعت بدون خستگی روی گوش نگه داشت.

اپلیکیشن نیا را می‌توانید از گوگل‌ پلی دانلود کرده و با استفاده از آن، انواع پادکست‌ها و آهنگ‌ها را دانلود کرده و به آن‌ها گوش دهید.

هدفون بی‌سیم نیا X10 دارای فناوری DSP، میکروفن داخلی برای پاسخ به تماس‌ها و قابلیت کنترل صدا است و از بلوتوث 4.7 استفاده می‌کند. برد بلوتوث دستگاه حدود 10 متر است. به‌عبارت دیگر، کاربر می‌تواند حدود ده متر از منبع ایجاد صوت فاصله گرفته و همچنان صدای خوبی داشته باشد.

این هدفون، دارای رادیو است و علاوه‌بر این می‌توان آن را با استفاده از سیم Aux، به دستگاه‌های صوتی که بلوتوث ندارند، متصل کرد.

هدفون بی‌سیم نیا X10 از کارت حافظه TFو micro sd تا 32 گیگ پشتیبانی می‌کند و می‌توان با آن به فرمت‌های صوتی MP3، WMA، WAV گوش داد.

باتری آن باکیفیت است و می‌توان 66 ساعت به‌صورت یکسره و 200 ساعت در حالت آماده باش کار کند.

هدفون بلوتوثی نیا Q2

هدفون بلوتوثی نیا Q2

هدفون بلوتوثی برند نیا Q2 یکی دیگر از محصولات خوب برند نیا است. ۲ بلندگو قدرتمند ۵۰ میلی‌متری ND دارد. اندازه این بلندگوها از بلندگوهای سایر محصولات بزرگ‌تر است و کیفیت صدای خوبی را ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های هدفون بلوتوثی برند نیا Q2 این است که بلندگوهای آن تا 90 درجه می‌چرخد و براساس نیاز کاربر تنظیم می‌شود. فرمت‌هایی که توسط دستگاه شناسایی می‌شوند شامل A2DP، AVRCP، HSP، HFP است و دستگاه دارای حافظه داخلی تا 128 مگابایت است. این محصول علاوه‌بر حالت بلوتوثی به‌وسیله جک 3.5 میلی‌متری نیز به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود.

هدفون بلوتوثی نیا Q2 دارای قدرت پخش تا 8 ساعت و روشن‌ماندن بدون استفاده تا 200 ساعت است. اگر یک دستگاه همه‌کاره برای گوش‌دادن به صدا می‌خواهید، هدفون بلوتوثی نیا Q2 یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید است.

هدفون بلوتوثی نیا مدل AirPods AIR36

هدفون بلوتوثی نیا مدل AirPods AIR36

این هدفون، بسیار خوش‌ساخت است و برای افرادی که گیمر هستند و یا برای زندگی روزمره نیاز به هدفون دارند، مناسب است. به دلیل طراحی مناسب، هدفون بلوتوثی نیا مدل AirPods AIR36 معمولا هنگام فعالیت‌های مختلف از گوش خارج نمی‌شود و با داشتن ساخت ارگونومیک، کاملا در گوش راحت است.

راه‌اندازی هدفون بلوتوثی برند نیا مدل AirPods AIR36 بسیار ساده است و دستگاه تاخیر صدای بسیار کمی دارد. همراه هدفن، یک آداپتور و همچنین شارژر مناسب ارائه می‌شود.

هدفون بلوتوثی نیا مدل AirPods AIR36 می‌تواند تا فاصله ده متری از دستگاه صدا را گرفته و پخش کند و به دلیل قیمت مناسب آن شناخته شده است. این محصول در دیجی کالا دارای امتیاز 10 می‌باشد و خریداران تصریح کرده‌اند که هدفون بلوتوثی نیا مدل AirPods AIR36 برای گوش‌دادن به صدا و موسیقی مناسب است، اما برای مکالمه کمی ضعیف عمل می‌کند.


هدست بی سیم نیا مدل S4000

هدست بی‌سیم نیا مدل S4000

این هدفون برند نیا دارای کیفیت صدای قابل قبول با بیس قوی است که 4 امتیاز را در دیجی کالا از 65 کاربر به‌دست آورده‌ است. نسخه بلوتوث آن 4.3 است و پدهای نرم و چرم مصنوعی روی آن به شما اجازه می‌دهد که ساعت‌ها هدفون را بدون خستگی روی گوش خود نگه دارید.

علاوه‌بر داشتن بلوتوث، این دستگاه با استفاده از کابل Aux و کارت حافظه نیز قابل استفاده است. به‌عبارت دیگر شما می‌توانید بدون نیاز به تلفن همراه و با دستگاه سیمی، تنها به وسیله کارت حافظه، از دستگاه استفاده کنید.

هدست بی‌سیمبرند نیا مدل S4000 دارای تکنولوژی نویز کنسلینگ است و می‌تواند در برابر رطوبت مقاومت کند، اما نباید در آب غوطه‌ور شود. با استفاده از میکروفون موجود در گوشی، می‌توایند به وسیله آن مکالمه کنید و در کلاس درس و یا کنفرانس شرکت نمایید.

هندزفری سیمی نیا Earpods type c

هندزفری سیمی نیا Earpods type c

شرکت «نیا» هدفون‌های خود را تحت نام «EarPods » روانه بازارکرده است. این هدفون‌ها از نوع توگوشی بوده و از طراحی خاصی بهره می‌برد.
EarPods ها به دو صورت باسیم و بی‌سیم در دسترس هستند که در سری باسیم از طریق رابط Type-C به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی شما متصل می‌شوند. EarPods حال حاضر از طریق رابط Type-C به منبع صوتی متصل می‌شود و شما را در گوش کردن به موسیقی همراهی می‌کند.

در قسمت گوشی‌های این هدفون شاهد طراحی ارگونومیکی هستیم که به راحتی در گوش قرار می‌گیرد و حس راحتی را به کاربر القا می‌کند. روی کابل 1.2 متری این محصول یک پنل مدیریت موسیقی به اضافه‌ی میکروفن مشاهده می‌شود که از آن می‌توان برای کم یا زیاد کردن صدای موسیقی و برقراری تماس تلفنی استفاده کرد.کابل این محصول دارای روکش پلاستیکی است که می‌تواند مقاومت خوبی در برابر مشکلاتی مانند پاره‌شدن و گره خوردگی داشته باشد. فرکانس پاسخ‌گویی این محصول 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که به طور کامل محدوده‌ی شنوایی انسان را در بر می‌گیرد و به کمک آن می‌توان تمام صداهای یک موسیقی را با وضوح بالا گوش کرد.
هدفون نیا مدل EarPods از میزان بیس بسیار خوبی بهره می‌برد که طراحی متفاوت آن در این میزان بیس بی‌تاثیر نبوده است. هنگام استفاده از این محصول باید دقت کرد تا گوشی‌های هرگوش را درست قرار داد تا هدفون به خوبی در گوش ثابت بماند. این EarPods با تمام گوشی های جدید که فاقد جک3.5 میلی‌متری یا لایتنینگ هستند، به خوبی سازگار است و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

لینک خرید این محصول...

سخن آخر

برند نیا یک برند چینی با قیمت مناسب و در عین حال کیفیت خوب است. محصولات این کشور نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان نیز به فروش می‌رسند و طرفداران زیادی دارند. اگر قصد ندارید برای هدفون قیمت زیادی را پرداخت کنید، اما در عین حال کیفیت آن برای شما مهم است، می‌توانید گزینه‌هایی را که در این مقاله معرفی کردیم، خریداری کنید. حتی می‌توانید با سرچ بیشتر، سایر هدفون‌های برند نیا که برای استفاده مناسب هستند را پیدا کنید.

امیدواریم این مقاله پاسخگوی سوالات شما بوده باشه...
(مای هدفون)

  • تاریخ: یکشنبه 26 فروردین 1403 - 14:38
  • نویسنده:
  • صفحه: وبلاگ
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)