بهترین ایرپاد های طرح اپل | مزایا و معایب

اگر به دنبال ایرپاد با کیفیت و با قیمت مناسب برای گوشی خود هستید و قصد خرید هندزفری بلوتوث دارید، پیشنهاد ما را در این پست برای انتخاب بهترین ایرپاد طرح اپل از دست ندهید.
بهترین ایرپاد های طرح اپل | مزایا و معایب

ایرپاد های طرح اپل یکی از پرطرفدارترین هندزفری‌هایی است که به بازار عرضه می‌شوند. تنوع بالا، قیمت ارزان و کیفیت مطلوب باعث محبوبیت فراوان این هندزفری‌ها شده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله از (نام سایت) به معرفی بهترین هندزفری طرح ایرپاد بپردازیم و مزایا و معایب هر یک را بررسی کنیم. اگر قصد خرید هندزفری بلوتوث دارید و به دنبال یک ایرپاد با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

مزایای خرید هندزفری های کپی

هندزفری های کپی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در مقایسه با برند اصلی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. علاوه بر اینکه این محصولات چینی قیمت بسیار ارزان‌تر و تنوع بالایی دارند، دسترسی به آن‌ها در بازار ایران بسیار راحت‌تر است. این هندزفری‌های های کپی اگرچه از نظر کیفیت مانند محصولات برند اصلی نیستند، اما اگر به درستی انتخاب شوند، می‌توانند سال‌ها مورداستفاده قرار بگیرند. به همین دلیل انتخاب هندزفری مناسب بسیار مهم است. اما کدام هندزفری‌های های کپی جزو بهترین ایرپاد های طرح اپل هستند و هر یک چه خصوصیاتی دارند؟

بهترین ایرپاد های طرح اپل

همان‌طور که گفتیم، هندزفری های بلوتوث طرح ایرپاد اپل علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسبی دارند، از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار هستند؛ به‌طوری که جایگزین مناسبی برای ایرپاد های اپل شده‌اند و توانسته‌اند به خوبی نظر کاربران را به خود جلب کنند. در این میان برند ریمکس محصولات قابل توجهی از نظر کیفیت و قیمت وارد بازار کرده است و انتخاب مناسبی برای کاربرانی است که بودجه کمتری برای خرید هندزفری بلوتوث اپل دارند. این برند چینی با هدف تولید محصولات جانبی با کیفیت کار خود را آغاز کرد و انواع هندزفری‌های بی‌سیم و باسیم در رنج قیمت‌های مختلف و با مواد اولیه مرغوب تولید می‌کند. در ادامه به معرفی بهترین هندزفری های  بلوتوث طرح ایرپاد اپل با قیمت‌های مختلفی می‌پردازیم و ویژگی‌ها و امگانات هر یک را مورد بررسی قرار می‌دهیم.شما نیز میتوانید در جهت اطلاع داشتن در مورد تفاوت ایرپاد پرو 2 و 3 اپل به مقاله زیر رجوع کنید...

تفاوت در ایرپاد پرو 2 و ایرپاد 3 اپل

هندزفری بلوتوث طرح اپل AirPods Pro2 R120

AirPods Pro2 R120 یکی از بهترین هندزفری طرح ایرپاد است که توسط برند ریمکس تولید می‌شود. این محصول از نسل دوم ایرپاد های سری پرو است که دارای امکانات و ویژگی‌های جدیدی است؛ طراحی بدنه کاملا ارگونومیک باعث می‌شود در استفاده از آن‌ها احساس راحتی ‌کنید. جنس بدنه آن پلاستیکی است و در برابر رطوبت و عرق مقاوم است. هم‌چنین از صدای رسا و بدون نویز برخوردار است و مناسب کاربری عمومی، گیمینگ و ورزش است. در مقایسه با مدل‌های قبلی تا دو برابر امکان کاهش نویز را نیز دارد. این مدل دارای سنسور برای قطع خود به خود مکالمه و موسیقی هنگام بیرون آوردن آن از گوش است.

هندزفری بلوتوث طرح اپل AirPods Pro2 R120

در AirPods Pro2 R120 از بلوتوث نسخه5.3 استفاده شده که از سرعت بسیار بالایی در اتصال با دستگاه‌های دیگر برخوردار است و تا 10 متر برد پایدار دارد. قابلیت شارژ کیس به صورت بی‌سیم یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول ریمکس است. عمر باتری هندزفری برای مکالمه 5 ساعت و در حالت پخش موسیقی 6 ساعت است و باتری کیس تا 26 ساعت شارژ دارد. یکی از ویژگی‌های این ایرپاد قابلیت شارژدهی کیس نگه‌دارنده آن است. با این قابلیت قادر خواهید بود گوشی‌ها را بدون نیاز به منبع برق توسط کیس شارژ کنید. این ایرپاد سری پرو از کابل لایتینگ برای شارژ استفاده می‌کند و هم‌چنین از شارژ وایرلس برخوردار است.


جهت خرید ایرپاد پرو ۲ طرح اپل ریمکس کلیک کنید

هدفون بلوتوث طرح ایرپاد ProOne R100 Pro

یکی از بهترین ایرپاد های طرح اپل ProOne R100 Pro از برند پرووان است که با قیمت بالایی نسبت به برند ریمکس در بازار عرضه می‌شود. این ایرپاد با وزن کمی که دارد مانع خسته شدن گوش شما می‌شود. بدنه آن از ترکیب پلی کربنات و پلاستیک ABS ساخته شده و در برابر رطوبت و عرق مقاوم است. صدای با کیفیت فول اچ دی آن باعث شده برای استفاده در هنگام ورزش، گیمینگ و کاربری عمومی بسیار مناسب باشد.

هدفون بلوتوث طرح ایرپاد ProOne R100 Pro

هدفون بلوتوث طرح ایرپاد ProOne R100 Pro

هم‌چنین از بلوتوث نسخه 5.1 بهره می‌برد که قابلیت اتصال به بسیاری از دستگاه‌های موبایل، تبلت، لپ تاپ و ... را دارد و محدوده عملکرد آن تا 10 متر است. میکروفن ProOne  R100 Pro دارای صدایی بسیار رسا با قابلیت کاهش نویز است که می‌توانید مکالمه‌ای با کیفیت و بدون نویز را با آن تجربه کنید . پنل لمسی تعبیه شده آن، مدیریت تماس و پخش موسیقی را برای شما آسان کرده است. باتری این هدفون از طول عمر بالایی برخوردار است و یک باتری داخلی 30 میلی آمپر ساعتی و باتری کیس 220 میلی آمپر ساعتی دارد و برای شارژ باتری از کابل لایتنینگ استفاده می‌کند.

ایرپاد طرح اپل TWS - 10 PLUS

یکی از محبوب‌ترین ایرپاد های طرح اپل TWS-10 PLUS است که با طراحی بسیار زیبا و چشمگیر، از جدیدترین محصولات برند ریمکس محسوب می‌شود. طراحی و امکانات این محصول استفاده از آن را برای کاربر راحت کرده است؛ جنس بدنه آن پلاستیکی است و با وزن کمی که دارد استفاده از آن باعث خستگی شما نمی‌شود. سنسور موجود در این هندزفری بلوتوثی باعث می‌شود هنگام بیرون آوردن گوشی از گوش، پخش موسیقی و مکالمه خود به خود قطع ‌شود. پنل لمسی آن مدیریت پاسخ به تماس‌ها و پخش موسیقی را آسان کرده است. هم‌چنین دارای یک نمایشگر روی کیس شارژ است که می‌توانید از میزان شارژ کیس و گوشی‌ها مطلع شوید.

ایرپاد طرح اپل TWS-10 PLUS

ایرپاد طرح اپل TWS-10 PLUS

TWS-10 PLUS با نسخه بلوتوث 5.1 تولید شده است که قابلیت اتصال به موبایل‌ها، تبلت‌ها و لپ تاپ‌های بسیاری را دارد. علاوه بر این از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و برای کاربری عمومی و گیمینگ بسیار مناسب است. این محصول محفظه شارژ دارد و از پورت لایتنینگ اپل برای شارژ باتری بهره می‌برد. با اینکه عمر باتری این ایرپاد در حالت استندبای 50 ساعت است؛ اما برای مکالمه و یا پخش موسیقی تنها 4 ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید.

هندزفری بلوتوثی ریمکس مدل TWS-10

هندزفری TWS-10 تمام ویژگی‌های یک ایرپاد محبوب و پرطرفدار را دارد؛ طراحی زیبا، سبک، با کیفیت و مقاوم. جنس بدنه پلاستیکی این محصول در برابر رطوبت و عرق بسیار مقاوم است و طراحی ارگونومیک استفاده از آن را آسان کرده است. این محصول هم مانند محصولات مشابه خود سنسور قطع مکالمه و موسیقی را هنگام بیرون آوردن گوشی از گوش دارد. هم‌چنین می‌توانید با لمس گوش‌ها به تماس‌ها پاسخ دهید و به تعویض آهنگ بپردازید.

هندزفری بلوتوثی ریمکس مدل TWS-10

هندزفری بلوتوثی ریمکس مدل TWS-10

TWS-10 از نسخه بلوتوث 5.3 بهره‌مند است که سرعت بالایی در اتصال به دستگاه‌های موبایل، تبلت و لپ تاپ دارد. با قابلیت شارژ گوشی‌ها به نوبت توسط کیس نگه‌دارنده، می‌توانید یکی از آن‌ها را شارژ کرده و از دیگری استفاده نمایید. ایرپاد برند ریمکس از کابل لایتینگ برای شارژ استفاده می‌کند و باتری آن تا 200 ساعت در حالت استندبای ظرفیت دارد. حداکثر 4 ساعت در حالت پخش صدا و تا 12 ساعت با محفظه شارژ قابلیت شارژدهی دارد. کیفیت صدای اچ دی این هندزفری در مکالمه فوق‌العاده است و برای کاربری عمومی و گیمینگ گزینه بسیار مناسبی است. طراحی زیبا و مقاوم بدنه TWS-10آن را به بهترین هندزفری طرح ایرپاد تبدیل کرده است.

جمع بندی

بعضی از هندزفری های کپی اپل در مقایسه با محصولات برند اصلی نسبت به قیمتی که دارن از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و با تنوع بالا و قیمت بسیار مقرون‌ به‌صرفه به بازار عرضه می‌شوند. از طرفی این محصولات در ایران به راحتی در دسترس است و در مدل‌ها و طرح‌های مختلف به فروش می‌رسد. اگر به دنبال خرید هندزفری با کیفیت برای گوشی خود هستید و بودجه کمی دارید، ایرپاد های طرح اپلی که در مقاله نامبرده شد میتونه گزینه مناسبی برای شما هستند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)