معرفی برند ریمکس

ریمکس (REMAX) برند فرعی شرکت Hong Kong Refine Industrial(Asia) Limited است و مرکز بازاریابی جهانی آن محسوب می‌شود. Shenzhen REMAX Co., Ltd سال 2008 تاسیس شد.
معرفی برند ریمکس

معرفی برند ریمکس

ریمکس (REMAX) برند فرعی شرکت Hong Kong Refine Industrial(Asia) Limited است و مرکز بازاریابی جهانی آن محسوب می‌شود. Shenzhen REMAX Co., Ltd. در سال 2008 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در منطقه Longhua با 10000 متر مربع مساحت قرار دارد.

هدف REMAX تولید محصولات دیجیتال با کیفیت بالا، شیک و خلاقانه برای بازارهای جهانی است. این برند در حال حاضر بیش از 6300 فروشگاه در سراسر جهان دارد.

ما در این مقاله درباره برند ریمکس و محصولات آن، از جمله هدفون ریمکس صحبت خواهیم کرد.

هدفون ریمکس

درباره برند ریمکس

همان‌طور که در مقدمه اشاره شد، این شرکت یک برند فرعی شرکت Hong Kong Refine Industrial(Asia) Limited است.

محیط اداری REMAX کاملاً مطابق با استاندارد 5A است و انبار آن بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد. این انبار وسیع، ریمکس را قادر می‌سازد که سفارشات را در مدت کوتاهی آماده کرده و به دست خریدار برساند.

برند ریمکس، مفهوم جوانی، اشتیاق، مد، شادی و خلاقیت را با هم ترکیب می‌کند تا محصولات باکیفیت، مد روز، جوان‌پسند و مناسب را برای زندگی افراد در سراسر جهان تولید نماید.

REMAX تاکنون بیش از 700 دسته‌بندی مختلف محصولات و 3800 نوع محصول را طراحی کرده و ساخته است.

این شرکت با داشتن خطوط تولید پیشرفته و کیفیت بالای محصولات، توانسته‌ است اعتماد و شناخت مشتریان را در سراسر جهان جلب کند و بیش از 85 پلت فرم فروش آنلاین در داخل کشور چین و خارج آن تاسیس کند.

این برند محبوب، با با مارک‌هایی مانند مایکروسافت، اینتل، لنوو، سامسونگ، هواوی، تنسنت، iQIYI، China Mobile، China Unicom، China Telecom، P & G، Chow Tai Fook، Foxconn، China Tobacco، Sinopec و... همکاری می‌کند.

بیایید درباره محصولات این برند بیشتر بدانیم.

 

دسته بندی محصولات برند REMAX
در حال حاضر محصولات دیجیتال REMAX در سه دسته‌بندی در سایت این شرکت به‌ فروش می‌رسند:

  • دیجیتال 3C
  • لوازم خانگی
  • لوازم خودرو

دیجیتال 3C
این دسته از محصولات REMAX شامل پاوربانک، شارژر، کابل شارژ، قاب گوشی، گلس ضد‌ضربه و محصولات صوتی (از جمله هدفون ریمکس و اسپیکر) است. در هر دسته ذکر‌شده، تعداد بسیار زیادی محصول وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای نیازهای افراد خاصی مناسب هستند.

لوازم خانگی
این دسته از محصولات REMAX شامل فن، دفع‌کننده پشه، وارمر (شامل بخاری و بطر‌ی‌هایی برای گرم نگه‌داشتن مایعات)، محصولات حفاظتی (شامل محافظ گوشی و مرطوب‌کننده) و محصولات متفرقه (ساعت و باتری و میکروفن) است.

لوازم خودرو
این دسته از محصولات REMAX شامل خوشبو‌کننده خودرو، نگهدارنده تلفن همراه، شارژر ماشین، وسایل شست‌و‌شوی اتومبیل و پاور استیشن پرتابل است.

گارانتی محصولات ریمکس
کلیه محصولات REMAX دارای ضمانت هستند. مشکلات و خرابی‌های تأیید‌شده پس از شناسایی توسط خدمات مشتری، به‌شکل رایگان تعمیر می‌شود.
با این حال، گارانتی محصولات در شرایط زیر اعمال نمی‌شود:

  • (الف) اتمام زمان گارانتی
  • (ب) آسیب ناشی از کارکرد محصول خارج از مصارف مجاز
  • (ج) محصولاتی که در مراکزی غیر از نمایندگی‌های REMAX تعمیر شده‌اند.
  • (د) در صورتی‌که کارت گارانتی و مدرک خرید ارائه نشود.
  • ث) خسارت ناشی از زلزله، آتش‌سوزی یا سایر علل خارجی، بلایای طبیعی و غیره.

 لازم به ذکر است که گارانتی شامل هزینه حمل‌و‌نقل محصول یا ارائه خدمات نگهداری در محل نمی‌شود.
به دلیل تحریم‌های اعمال‌شده در ایران لازم است قبل از خرید محصولات این شرکت، از فروشنده درباره شرایط خاص گارانتی و خدمات پس از فروش ریمکس پرسش کنید.

هدفون بلوتوثی ریمکس مدل ایرپاد پرو ۲

هدفون ریمکس

هدفون REMAX یکی از محصولات قدیمی و محبوب این برند است. ریمکس هدفون‌های مختلفی تولید کرده است، از جمله انواع هدفون، هدست و.... .

هدفون‌های REMAX دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • تنوع: تنوع REMAX ریمکس بسیار زیاد است. با مراجعه به سایت این برند می‌توانید انواع مختلف هدفون، هندزفری و هدست را ببینید. فرقی نمی‌کند که مدل‌های بی‌سیم را ترجیح می‌دهید تا سیم‌دار، در هر صورت می‌توانید کالای مناسب خود را در بین محصولات مختلف پیدا کنید.
  • کیفیتی مناسب: در مقایسه با بسیاری از محصولات چینی، برند REMAX محصولات باکیفیتی تولید می‌کند. حتی در برخی از موارد کیفیت برخی از محصولات این شرکت، با محصولات سونی مقایسه شده‌اند.
  • قیمت مناسب: هدفون ریمکس، در مقایسه با هدفون برند‌های دیگر قیمت بسیار مناسبی دارد. این موضوع سبب می‌شود که افراد در سراسر دنیا به خرید محصولات این برند، از جمله هدفون REMAX تمایل داشته باشند. قیمت کم در کنار کیفیت بالا، محصولات ریمکس را محبوب‌کرده است
  • ظاهر شیک و امروزی: بسیاری از انواع هدفون REMAX ظاهر زیبا، جدید و امروزی دارد. این شرکت مبنای ساخت محصولات خود را ترکیب مفهوم جوانی، اشتیاق، مد، شادی و خلاق قرار داده است و به همین دلیل ظاهر هدفون ریمکس مورد پسند بسیاری از جوانان و گروه‌های سنی دیگر است. فرقی ندارد که چ سنی باشید، در هر صورت می‌توانید هدفون مناسب خود را پیدا کنید.
  • خدمات پس از فروش: هدفون‌هاس ریمکس دارای خدمات پس از فروش و گارانتی هستند. در ایران نیز مراکزی برای خرید این هدفون‌ها وجود دارد که بیمه و گارانتی را ارائه می‌دهد.

REMAX دارای هدفون، هندزفری و هدست‌های مختلفی است که هرکدام برای افراد و شرایط خاصی مناسب هستند. برخی از انواع آن‌ها دور گردن قرار گرفته و برخی دیگر با یک رابط کوتاه و به‌طور مستقیم در داخل گوش قرار می‌گیرند (مانند هدفون بلوتوثی REMAX مدل ایرپاد پرو ۲) برخی دیگر نیز پشت گوش قرار گرفته و یا با اندازه بسیار کوچکی که دارند سوراخ گوش را پر می‌کنند. این برند همچنین هدفون‌های روگوشی بزرگ را نیز ارائه می‌دهد که برای بازی کامپیوتری و مواردی که نیاز به آکوستیک‌کردن صدای بیرون است، مناسب هستند.

 

هدفون بلوتوثی ریمکس مدل ایرپاد پرو ۲

هدفون بلوتوثی ریمکس مدل ایرپاد پرو ۲ یکی دستگاه‌های بلوتوثی باکیفیت شرکت ریمکس است که در ایران نیز به وفور استفاده می‌شود و امتیاز بالایی را از فروشندگان دریافت کرده است. این دستگاه نسل دوم ایرپادهای سری پرو شرکت ریمکس است که نویز آن نسبت به دستگا‌های قبلی بسیار کاهش یافته (نصف شده) و علاوه‌بر این بلوتوث آن نسخه 5.3 است که یک نسخه بسیار پیشرفته از بلوتوث محسوب می‌شود. یکی از ارتقاهای این دستگاه، نسبت به نسل قبلی این است که محفظه آن را می‌توان به‌شکل بی‌سیم شارژ نمود. البته امکان شارژ‌کردن سیمی نیز وجود دارد. در برخی از مدل‌ها دو نوع رابط لایتنینگ و تایپ سی وجود دارد؛ اما ممکن است برخی از مدل‌های هدفون بلوتوثی REMAX مدل ایرپاد پرو ۲ تنها تایپ سی یا لایتنینگ پشتیبانی کنند. عمر باتری محفظه پس از یک بار شارژ کامل 25 ساعت است و پس از هر بار شارژ دستگاه 4 ساعت می‌توان با آن مکالمه کرد. اگر تنها با این هدفون به موسیقی گوش کنید، باتری 8 ساعت دوام می‌آورد. این درحالی است که عمر باتری در حالت استندبای 120 ساعت است.

پاسخ فرکانسی دستگاه 20-20000 هرتز و جنس رابط آن pvc است. هدفون بلوتوثی ریمکس مدل ایرپاد پرو تا فاصله ده متر برد دارد.

وزن بسته هدفون بلوتوثی ریمکس مدل ایرپاد پرو ۲، 160 گرم است و انداه‌های آن 15 در 10 در 3 سانتی‌متر طراحی شده است. همان‌طور که می‌بینید این محصول طراحی بسیار جمع‌و‌جور و سبکی دارد که آن را برای حمل‌و‌نقل مناسب می‌سازد. این محصول در رنگ‌های مختلفی در دسترس است که رنگ‌های سیاه، سبز و سفید از این رنگ‌ها هستند.      

این دستگاه دارای سه سایز سری سیلیکونی دارد که قرار‌دادن آن را در گوش ساده می‌کند. همچنین دارای یک طناب رابط است که می‌توانید با استفاده از آن کیس را به کیف، لباس و... وصل کرد تا همیشه در دسترس باشد.

 

ویژگی‌های هدفون بلوتوثی ریمکس مدل ایرپاد پرو ۲

  • دستگاه بلوتوث5.1 بی‌سیم، برای از بین بردن محدودیت‌های مربوط به سیم، اتصال سریع‌تر و انتقال پایدارتر داده‌ها
  • کیفیت عالی صدا، بیس عمیق و تریبل شفاف، طبیعی و واضح
  • ارائه صدای سه‌بعدی و شفاف
  • طراحی یکپارچه‌سازی‌شده با سیستم عامل مخصوص
  • رنگ زیبا، شیک و مدرن
  • باتری لیتیومی داخلی با ظرفیت بالا، که می‌تواند حدود 4 تا 8 ساعت استفاده شود.
  • سبک و باکیفیت، کوچک در اندازه، آسان برای حمل
  • طراحی ارگونومیک برای قرار‌دادن داخل گوش
  • ظرفیت باتری: 90mah
  • زمان آماده به کار: 120 ساعت
  • زمان پخش: 4 ساعت
  • زمان شارژ محفظه: 1 ساعت

 این دستگاه در مقابل آب مقاوم است و جنس بدنه آن از پلاستیک است. محفظه، علاوه‌بر شارژ ایرپاد، به‌عنوان پاوربانک نیز عمل کرده و می‌تواند در شرایط نیاز، گوشی را شارژ کند. علاوه‌بر این امکان شارژ وایرلس نیز دارد.

خرید هدفون بلوتوثی ریمکس مدل ایرپاد پرو ۲

سخن آخر

ریمکس یکی از برندهای خوش‌نام و پرآوازه تجخیزات الکترونیکی و دیجیتال در آسیا و خاورمیانه است. این برند چینی باکیفیت، انواع مختلف از لوازم صوتی و سایر تجهیزات الکترونیک را تولید می‌کند. هدفون ریمکس یکی از محصولات این شرکت است که در انواع مدل‌های مختلف و طرح‌بندی‌های متنوع تولید می‌شود. هدفون بلوتوثی ریمکس مدل ایرپاد پرو ۲ یکی از مدل‌های باکیفیت و جدید هدفون ایرمکس است که به‌طور وسیعی در داخل کشور استفاده می‌شود. این هدفون بی‌سیم بلوتوثی از بلوتوث نسخه 5.3  بهره می‌برد و میزان نویز آن نسبت به مدل‌های قبلی بسیار کم‌تر شده است. با خرید این هدفون می‌توانید از کیس آن به‌عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی خود به شکل باسیم و بدون سیم استفاد کنید.

منابع
وبسایت رسمی ریمکس
لینکدین
سان اسکای
زیراکو
استالدیجی
دیجیکالا

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)