معرفی هدفونهای اقتصادی زیر ۳ میلیون

معرفی بهترین هدفونهای زیر 3 میلیون تومان، ریمکس پرو ۲، نیا مدل ایرپاد پرو ۲، اینپادز پرو ۲ ...
معرفی هدفونهای اقتصادی زیر ۳ میلیون

اگر نگاهی به بازار لوازم الکترونیکی بیندازید، خواهید دید که هدفون ها بخش عظیمی از این بازار را به خود اختصاص داده اند. در این بازار محبوب و پرطرفدار متقاضیان بسیاری وجود دارند که به دنبال هدفون ارزان و اقتصادی هستند.

از آنجایی که متقاضیان این محصول کاربردی در حال افزایش اند، برندهای مختلف به تولید انواع هدفونها در رده های مختلف روی آورده اند. در این میان، خرید هدفون ارزان توانسته است بیشترین متقاضی را داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی هدفون های اقتصادی زیر 3 میلیون بپردازیم. اگر قصد خرید یک هدفون ارزان و اقتصادی را دارید، تا انتها با ما همراه باشید.

هدفون ارزان زیر 3 میلیون

یکی از جذابترین ویژگیهای این هدفون بلوتوثی جی بی ال، باتری 40 ساعته آن است که خبرخوشی برای علاقه مندان به بازی، موزیک و فیلم به شمار می رود. جالب است بدانید که تنها با دو ساعت شارژ، میتوانید از باتری 40 ساعته آن استفاده کنید.

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune510BT

البته جی بی ال برای استفاده سریع از این هدفون ارزان و خوش قیمت خود هم راهکاری پیش پای کاربران قرار داده است. اگر بخواهید به صورت اضطراری از این هدفون استفاده کنید، کافی است پنج دقیقه آن را به شارژ بزنید و تا دو ساعت از آن استفاده کنید. منبع تغذیه این هدفون جی بی ال نیز کابل USB C است.

یکی دیگر از قابلیت هایی که باعث جذابیت این هدفون ارزان قیمت می شود، سوئیج بین مکالمه و موزیک است. یعنی اگر هدفون شما به دستگاه دیگری متصل باشد و در همین حین تلفن همراه شما زنگ بخورد، بلوتوث به گوشی هوشمند شما وصل خواهد شد.

هدفون JBL TUNE 510 با وزن 160 گرمی و درایو 35 میلیمتری، یکی از اقتصادی ترین هدفون های کمپانی بزرگ JBL محسوب میشود که به طور قطع، خدمات قوی آن شما را راضی خواهد کرد. بنابراین اگر اهل گیم هستید یا به طور روزمره مدت زمان زیادی از هدفون استفاده میکنید، پیشنهاد میکنیم این هدفون ارزان قیمت کاربردی را در فهرست خریدهای خود قرار دهید.

  • هدفون جی بی ال مدل JBL Tune 710BT

اگر با بررسی مشخصات هدفون پیشین جی بی ال، هیجان زده شدید، عجله نکنید و با هدفون جی بی ال مدل JBL Tune 710BT آشنا شوید.

هدفون جی بی ال مدل JBL Tune 710BT

این هدفون ارزان و اقتصادی با کارآیی بالای خود شما را شگفت زده خواهد کرد. 50 ساعت طول عمر باتری، تنها با دو ساعت شارژ با کابل USB C یکی از جذاب ترین بخش های این هدفون بیسیم است که در صورت تمام شدن نیز با 5 دقیقه شارژ، امکان استفاده تا سه ساعت را برای شما فراهم میکند.

نکته جالب در رابطه با این هدفون آن است که در صورت تمام شدن شارژ کامل آن میتوانید با اتصال کابل صوتی نیز از آن استفاده کنید.

طراحی زیبا، صدای رسا و وزن سبک از دیگر ویژگیهای هدفون جی بی ال 710 به شمار میروند که احساس رضایت بالایی از خرید را در کاربر ایجاد میکند.

در میان فهرست انواع هدفون ارزان و کاربردی، این مدل از هندزفری شیائومی بسیار جلب توجه خواهد کرد.

هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Airdots 3 Pro

پنل لمسی هندزفری بلوتوثی شیائومی این امکان را برای کاربر خود ایجاد میکند تا بتواند از طریق لمس آن تماس ها را رد کند یا جواب دهد یا حتی موزیک را کنترل کند.

کیفیت صدای این هدفون ارزان و اقتصادی بسیار بالا است؛ زیرا از یک داریو 9 میلیمتری پشتیبانی میکند. از طرفی دیگر قابلیت ANC توانسته است با حذف صداهای اضافی اطراف، کیفیت صدای دریافتی را به طور چشمگیری افزایش دهد.

بهتر است بدانید تمام وزن این هندزفری 55 گرم است و هر یک از بادزهای آن وزنی معادل 5 گرم دارند. شارژده ای 28 ساعته، قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه، شارژدهی 3 ساعته با ده دقیقه شارژ و پشتیبانی از شارژر بیسیم از دیگر ویژگی های این هدفون ارزان قیمت به شمار میروند.

در نهایت، قیمت مناسب و کارآیی بالایی که این حریف چینی از خود نشان داده است، آن را به یکی از هندزفری های محبوب تبدیل کرده است.

  • هدست مخصوص بازی کریتیو مدل Sound BlasterX H6

اگر از طرفداران پرو پا قرص گیمینگ هستید، هدست کریتو  Sound BlasterX H6میتواند هیجانانگیزترین بازی را برایتان رقم بزند.

هدست مخصوص بازی کریتیو مدل Sound BlasterX H6

تصور کنید در حال انجام یک بازی جنگی هستید، پیش از آنکه حریف بتواند صدایی از شما بشوند، شما او را غافلگیر خواهید کرد. به نظر نمیرسد در آن لحظه برای یک گیمر، چیز مهمتری هم وجود داشته باشد.

درایوهای این هدست شگفت انگیز به میزانی قوی است که میتوانید تمام صداهای داخل بازی را با جزییات و به صورت دقیق پخش کند.

یک سیستم نویزگیر نیز در طراحی این هدست به کار رفته است که میتواند صداهای اضافی را هنگام مکالمه و بازی از بین ببرد. شما میتوانید هدست Sound BlasterX H6 را به دستگاه Xbox، PS یا لپتاپ خود وصل کنید و از کیفیت و قدرت پخش صدای آن لذت ببرید.

یکی از هوشمندانه ترین ویژگیهایی که کمپانی برای ساخت این هدست حرفهای در نظر گرفته است، نورپردازی آن است. هدست Sound BlasterX H6 قابلیت آن را دارد که بر اساس میزان شدت صداهایی که در بازی پخش میشود، نورهای مختلفی ایجاد کند.

کمپانی ریمکس با معرفی نسل دوم ایرپادهای سری پرو خود توانسته است میزان رضایت کاربران خود را بیش از پیش به دست آورد.

هدست بلوتوثی ریمکس مدل AirPods Pro2 R120

کیفیت فوق العاده بالای این هدفون ارزان قیمت و کاربردی، یکی از ویژگیهای منحصر به فرد آن است که وسواس کمپانی سازنده را برای تولید این محصول به نمایش میگذارد.

هدفون بیسیم ریمکس مدل AirPods Pro2 R120 به دلیل پشتیبانی از بلوتوث ورژن ۵.۳ به سرعت به دستگاه مورد نظر متصل میشود. همچنین به دلیل وجود نویزکنسلینگ چهار حالته، صداهای اضافی اطراف را تا حد زیادی کنترل میکند.

قابلیت شارژ شدن کیس هدست به وسیله شارژر بیسیم، افزایش عمر باتری محفظه تا 25 ساعت و هدفون ها تا 4 ساعت از مهمترین ویژگیهایی به شمار میروند که ریمکس به این نسل از هدست های بلوتوثی خود اضافه کرده است.

  • هدفون بی سیم نوکیا مدل CLARITY EARBUDS Plus TWS-731

اگر بخواهیم به بررسی هدفون های اقتصادی تا 3 میلیون تومان بپردازیم، بی انصافی است که از این هدفون نوکیا نام نبریم.

هدفون بی سیم نوکیا مدل CLARITY EARBUDS Plus TWS-731

متقاضیان خرید هدفون به ویژه هدفون ارزان و کاربردی زیاد شده است و نموداری صعودی دارد. به همین سبب، بسیاری از برندهای معروف دست به کار شده اند و به میدان رقابت تولید هدفون ارزان، قدم گذاشته اند.

کمپانی بزرگ و قدیمی نوکیا نیز با تولید هدفون مدل CLARITY EARBUDS Plus TWS-73 توانسته است رضایت کاربران این عرصه را به دست آورد.

طراحی این هدفون بهگونه ای است که به راحتی داخل گوش قرار میگیرد بنابراین شما میتواند حین ورزش کردن نیز از آن استفاده کنید. قابلیت ضد آب بودن هندزفری نوکیا که آن را در برابر آب و عرق، ایمن میکند از دیگر ویژگی های خوب این هندزفری محسوب میشود.

ظرفیت باتری هر یک از گوشی های هندزفری نوکیا معادل 35 میلی آمپر و نسخه بلوتوث آن 2/5 است و به سرعت به دستگاه مورد نظر وصل میشود.

  • هندزفری بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 5i

با تولید هندزفری FreeBuds 5i بار دیگر این کمپانی قدر چینی آمده است تا از رقیبان خود پیشی بگیرد.

اگر به طراحی این هندزفری نگاهی بیندازید، به طور حتم رد پای تجربه حرفهای هوآوی را در آن مشاهده خواهید کرد. البته طراحی این مدل با سری پیشین تفاوت چندانی ندارد اما برای آنکه راحتتر در گوش قرار بگیرد، بادزها با انحنای بیشتری طراحی شدهاند.

هندزفری بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 5i

این هندزفری میتواند همزمان به دو دستگاه متفاوت متصل شود و هنگام خاموش بودن ANC، 28 ساعت دوام بیاورد. البته هر یک از بادزها 7.5 ساعت میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. توجه داشته باشید در صورتی که ANC شما روشن باشد هندزفری 18.5 ساعت و بادزها تا 6 ساعت شارژده ی دارند.

از هر چه بگذریم نمیتوانیم کیفیت صدای خوب این هندزفری هوآوی را با وجود درایوهای 10 میلیمتری نادیده بگیریم. البته حذف صداهای اضافی اطراف را نیز میتوانیم به فهرست ویژگی های هندزفری FreeBuds 5i اضافه کنیم.

اگر بگوییم هوآوی در طراحی و ساخت این هندزفری بسیار دقیق عمل کرده است، بیراه نگفته ایم. پشتیبانی از گواهی IP54 این ضمانت را به شما میدهد محصولی که در اختیار شما قرار گرفته است، خاصیت ضد آبی دارد و میتوانید به راحتی هنگام ورزش نیز از آن استفاده کنید.

بنابراین اگر بخواهیم یک هدفون ارزان و اقتصادی را پیشنهاد دهیم، بیشک این محصول باکیفیت چینی میتواند پیروز میدان باشد.

جمعبندی

در این مقاله به معرفی هدفون ارزان و اقتصادی پرداختیم. هر یک از این هدفونها با ویژگی های منحصر به فرد خود، بازه قیمتی تا 3 میلیون تومان دارند. قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالای این هدفون ها سبب شدهاند تا محبوبیت ویژهای در میان متقاضیان داشته باشند.

شما میتوانید هر یک از این هدفون ها را از نظر میزان شارژدهی، اندازه، وزن، طول عمر باتری و کیفیت صدا مورد بررسی قرار دهید و بر اساس نیاز خود، مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

انتخاب نشدن هر یک از این هدفون ها دلیلی بر نامناسب بودن آن نیست. تمامی مدلها معرفی شده ارزش خرید دارند و میتوانند سلیقه های مختلفی را راضی کنند.   

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)